Voor:

Praktische zaken

Als je in behandeling komt zijn er een aantal praktische zaken om rekening mee te houden.

Afmelden afspraak

Soms gebeuren er dingen waardoor je een afspraak niet kunt laten doorgaan. Geef dit zo snel mogelijk aan ons door, zodat jouw behandelaar dit op tijd weet. Wil je de afspraak verzetten, dan kan dat telefonisch of via het mailadres van de behandelaar.

Regelingen extra kosten

Omdat je in behandeling bent, maken je ouders soms extra kosten. Er zijn diverse regelingen waar zij een beroep op kunnen doen. Denk bijvoorbeeld aan belastingaftrek voor zorgkosten of extra kinderbijslag. Op de website van de oudervereniging Balans staat een goed overzicht van regelingen.

Kosten van de behandeling

De behandeling bij Chinski wordt vergoed door de gemeente en/of zorgverzekeraar. Je kunt er ook voor kiezen om je zorg zelf te betalen. Vragen over de kosten? Lees meer over kosten of neem contact op met Chinski via het aanmeldteam: servicepunt@chinski.nl

Digitale vragenlijsten

Als je bent aangemeld ontvang je van ons een uitnodiging om een digitale vragenlijst in te vullen via Bergop. De vragenlijsten gebruiken we:

  • Voor diagnostiek in de intakefase.
  • Om effecten van de behandeling te meten. Dit wordt ook wel ROM (Routine Outcome Monitoring) genoemd.