Voor:

Clientenraad

Om de belangen van onze cliënten te behartigen is er binnen Chinski een cliëntenraad. Als cliënt of oud-cliënt van Chinski kun je meepraten over het beleid via de cliëntenraad. Het doel van onze cliëntenraad is om, vanuit het perspectief van cliënten en hun familie/gezin, de zorgverlening en de ontwikkelingen binnen de organisatie kritisch te volgen en advies uit te brengen.

Als lid van de cliëntenraad praat je mee over belangrijke zaken bij Chinski en kom je op voor de belangen van onze cliënten. Onze cliëntenraad vergadert 1 keer per jaar. Er worden dan verschillende zaken besproken, zoals adviezen, tips en tops, maar ook kunnen er verbeterpunten worden ingebracht. Chinski wil van haar cliënten graag horen wat we goed doen en waar we ons in kunnen verbeteren.

Heb je een vraag voor de cliëntenraad of lijkt het je leuk om bij onze cliëntenraad aan te sluiten? Stuur dan een mail naar clientenraad@chinski.nl.